Metinezés elkezdése 10 lépésben
1. lépés: Fogjuk meg az egeret. Győződjünk meg arról, hogy nem mászik, és nem szőrös. A biztonság érdekében egérméreg, vagy esetleg a baseball ütő a szekrény tetejéről, vagy az ágy alól, meg valamennyi gyanta használata ajánlott.
2. lépés: Indítsuk el a klienst. Amíg patchel, addig várjunk... vááárjunk... ééés vááárjunk...
3. lépés: Ha a 2. lépésnél sikeresen elaludtunk, itt az idő felkelni.
4. lépés: Válasszuk az indítást. Ismételjük meg a 2. lépés második felét.
5. lépés: A bejelentkező ablakba írjuk be adatainkat. "Kapcsolódás a szerverhez..." Azt hiszem 2. lépés második fele.
6. lépés: Hozzuk létre karakterünket. Néhány mondattal jellemzem fő tulajdonságaikat.
Harcos: nagy kard, sok erő, kevés intelligencia, acc yang..? ... öhm ez utóbbit sokat hallani tőlük, így gondoltam leírom.
Sura: békává változtatlak MUHAHA(mágia), szén(nagyon sokat felküld a felszínre ha lemegyünk vele a bányába.), batman(nézzük csak meg bányászatkor a palástja mozgását)
Nindzsa: olcó, kici, kinai, konyhakés, fogkrém-fogkefe(a Méreg felhő skill mindent elárul), Dzsásztinbíbör(hát az a frizura... csak énekelni ne kezdjen, még túlhevíti a gépet)
Sámán: templom(ott is harangoznak, nem?), fű(érdemes jól megnézni a női karakter fejét)
7. lépés: Válasszunk egy nevet. Harcosra pl. az Erős Pista nagyon illik.
8. lépés: Kezdhetünk játszani. Jeee! Agyunk megkezdi a leépülést.
9. lépés: Nyissuk ki a leltárban lévő piros ládát. Találunk benne: hamuba sült pogácsa, só, okostelefon beépített fészbúkkal, nyolcadik utas.
10. lépés: kiáltsunk rá egy vad kutyára: "Dicsááák Buksi!" ezt még ismételjük meg párszor, és lesz is elegendő tapasztalatunk elkezdeni az első küldetéseket. Jó játékot!